Telèfon gratuït
atenció al pacient

900 131 002

TRUCA GRATIS

Primera cita gratis

27/05/2022 | Blog

IO Granollers – «Després de 35 anys a Granollers, som el dentista de referència per a moltes famílies»

L’any 1990, Instituts Odontològics iniciava el seu camí en la cura de la salut bucodental de les persones amb l’obertura de la clínica dental de Granollers, la primera de les 33 amb què compta actualment. Ubicada a la plaça Josep Barangé, ofereix tota mena de tractaments integrals, amb un ampli equip de professionals i la millor tecnologia. En parlem amb la seva directora, Carme Plans.

clínica dental Granollers 35 anys

Quins trets diferencials aporteu a l’atenció de la salut bucodental de la població granollerina?

Com a centre sanitari, el més important és la salut dels nostres pacients. Després de 32 anys a Granollers, som el dentista de referència per a moltes famílies, i ens enorgulleix poder dir que en molts casos tenim pacients de diverses generacions de la mateixa família.

 

Amb quin equip professional i amb quina tecnologia compteu a la clínica?

Disposem d’un extens equip de professionals per poder oferir als pacients tractaments específics per cada especialitat: tres cirurgians, dos d’ells cirurgians maxil·lofacials; dos ortodoncistes, un endodoncista, un periodoncista, dos protèsics i tres generalistes. A més, comptem amb un gran equip de personal a clínica que fa possible el tracte professional i molt humà amb el pacient.

Pel que fa a l’equipament tècnic, a la clínica disposem d’aparells d’ortopantomografia per a radiografies en dues dimensions, que realitzem de forma gratuïta a la primera revisió. També disposem d’aparells per fer periapicals i telerradiografia. En el cas de necessitar TAC per a certes cirurgies, tenim convenis amb centres especialitzats de la zona, de manera que evitem desplaçaments llargs i impulsem els negocis locals.

 

Oferiu tota mena de tractaments?

Sí, l’extens equip de professionals ens permet oferir totes les especialitats odontològiques. L’objectiu és que els nostres pacients puguin resoldre qualsevol problema de salut bucodental amb la màxima comoditat, i que tinguin a la seva disposició les solucions, mèdiques i estètiques, que els aportin benestar personal.

 

Quines són les principals necessitats que heu detectat entre els vostres pacients?

La gent és cada vegada més conscient que gaudir d’una bona salut bucodental és essencial per veure’s i sentir-se a gust. Això implica reposició de peces, sanejament i la necessitat de solucionar els problemes de malposició. Després de la pandèmia, ens trobem molts casos en què els pacients habituals tenen la sensació d’haver-se abandonat una mica en aquests darrers dos anys, i sobretot volen recuperar l’hàbit de les revisions rutinàries per a tractaments de sanejament. També hi ha el pacient que només acudeix a la clínica quan té dolor. En qualsevol cas, a Instituts Odontològics oferim a tothom una revisió completa, que consta de la visita amb el doctor i d’una ortopantomografia per fer-li un bon diagnòstic i explicar-li les necessitats de la boca.

 

La gent és prou conscient de la necessitat de tenir bons hàbits d’higiene bucodental?

Per sort, cada vegada més. La majoria té bons hàbits d’higiene i són conscients de la importància de la revisió anual a la consulta per tal de trobar-se a gust amb la seva boca i per prevenir dolències com càries o malalties periodontals (de genives).

 

Quina importància té establir com a hàbit la visita rutinària al dentista?

És fonamental per sentir-nos bé amb la nostra boca i per evitar problemes futurs. Les revisions anuals ens permeten avançar-nos a la majoria de malalties d’importància i que poden acabar provocant la pèrdua de la peça afectada i encarir el tractament final.

 

Encara hi ha gent que no va al dentista perquè li fa por? Com es pot vèncer aquesta resistència?

La por encara és un dels principals motius per no acudir al dentista, i en la majoria dels casos es venç amb la confiança que els doctors i l’equip de clínica li transmeten al pacient. Qui té por necessita una atenció especial, per això a Instituts Odontològics fem pedagogia explicant als nostres pacients quins seran els passos a seguir en el seu tractament. Disposar d’aquesta informació aporta tranquil·litat.

 

Dir que els tractaments odontològics són cars és un tòpic?

Sí, és una cosa que sempre es diu, però la realitat és que els costos dels tractaments estan ajustats a la feina que cal realitzar. Hi ha tractaments molt complexos, que requereixen molta feina per part de clínica i laboratoris. D’aquí la importància de les revisions anuals, si hi ha un control i se solucionen els petits problemes, s’evitaran aquests tractaments més costosos.

 

Quins avantatges tenen els pacients d’Instituts Odontològics a Granollers en les condicions de pagament?

Ens adaptem a les necessitats de cada persona. Hi ha diferents opcions de pagament, intentant sempre que s’ajustin a la disponibilitat econòmica del pacient. Per exemple, oferim el pagament fraccionat sense interessos, cosa que suposa una gran comoditat i facilita la realització de qualsevol tractament.

Deixa’ns les teves dades i et trucarem nosaltres directament

  • Opcions de finançament
  • Garantia de satisfacció
  • Odontòlegs experts

    Ets pacient d'Instituts Odontològics?


    El responsable del tractament de les dades facilitades es Apollonia Topco, S.L.U. La finalitat del tractament és atendre a la teva sol·licitud d’informació i en cas que ho autoritzis, enviar-te informació sobre els nostres productes i/o serveis. La base legal del tractament és l’interès legítim en atendre a la teva sol·licitud i el consentiment facilitat per l’enviament de comunicacions comercials, si escau. Podràs exercir els drets d’accés, rectificació, limitació, oposició, portabilitat, o retirar el consentiment enviant un email a: rgpd@ioa.es . També pots presentar una reclamació davant l’Autoritat de Control (AEPD). Pots consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra  política de privacitat.